Digipos håndterer våre nettbutikker
Ved å velge Digipos som din kommende samarbeidspartner på nett, får du ikke bare levert en profesjonelt fungerende plattform, men også et helt komplett handelssystem. En partner for alle prosesser & tjenester man måtte trenge for å lykkes.
Nettbutikk med Digipos
Digipos jobber og utvikler i verdens mest brukte E-Handelsplattform, Woocomerce. Våre rådgivere og prosjektledere tar deg fra A til Å, fra konsept til ferdig produkt. Vi overlatter ingenting til tilfeldighetene og tar deg igjennom et nøye gjennomtenkt leveranseprosjekt frem til din drømmebutikk er live.
B2C og B2B nettbutikk
Med våre nettbutikkløsninger tilpasser vi oss formålet med din plattform. Dette betyr at du ikke bare kan selge til forbrukere, men også bedrifter. Med gode B2B funksjonaliteter som egne innlogginger, spesialrabatter, fakturabetaling, er du godt rigget for ethvert behov.
Fleksibel support og driftsavtale
Uavhengig av hvor enkelt og ivaretatt systemet og rutinene er, vil det alltid dukke opp utfordringer, endringer og spørsmål. Da er det viktig å ha en forutsigbar og fleksibel driftsavtale, som jobber for minst mulig feilkilder og best mulig hjelp om uhellet skulle være ute.
Integrasjoner som får til flyten
Med vår integrasjonsmotor Syncit.no, knytter vi din fysisike og virtuelle butikk sammen i realtid. Det vil si at med denne arbeidsflyten kan du jobbe med alle forretningsprosesser fra ett og samme system. La systemet ta seg av mesteparten, slik at du kan fristille din arbeidshverdag til viktigere oppgaver
Markedsføring som fungerer
Digipos er opptatt av at våre kunder oppnår sine mål ved investeringene på nett. En av nøklene til en slik susksess, er å finne de riktige og handlende kundene igjennom plattformer slik som Google og ulike sosiale medier. Med vår markedsføringsavtale veileder vi deg igjennom denne litt kompliserte jungelen av valg, igjennom lønnsomme og strategiske former. Med Digipos kan du også vokse, vi bygger sten for sten sammen med deg.
Kundeklubben som har alt
Det har aldri vært enklere å få på plass et lojalitetsprogram for å få kundene raskere tilbake, slik at de handler oftere og mer. Med automatisert markedsføring kan du enkelt skape personlig dialog og målrettede kampanjer som øker lojaliteten og bedrer lønnsomheten. Diller er verktøyet som gir deg det ekstra konkurransefortrinnet.
Varen helt hjem til kunden
Med Digipos fraktavtale får du en tid og pengebesparende tjeneste, hvor vi går i bresjen for å skaffe deg gode forsendelsespriser og effektive arbeidsrutiner med vår EDI. Digipos har inngått en avtale med flere ekspeditører som Postnord, Bring, DHL og fler for forsendelser i innland.
Totalløsningen for handel i butikk og på nett
Digipos hjelper deg med ikke bare med å få butikken din på nett, vi hjelper deg også med å selge dem, sende dem og mye mer!